Loading Sündmused

« Kõik Sündmused

  • Sündmus on toimunud.

Praktiline koolitus “Külalislahkus – teekond püsikliendini”

E, 2. mai, 09:00

Külalislahkuse praktiline arenguprogramm on just sulle kui soovid, et sinu külalised saaksid nii hea kogemuse, et nad tuleksid ikka ja jälle tagasi ning soovitaksid sinu ettevõtet ka oma sõpradele ja tuttavatele.
“Külalislahkus – teekond püsikliendini” koolitusel saad koheselt rakendatavaid praktilisi näpunäiteid loomaks tavalise teenuse asemel erakordset kliendikogemust.
Ootame osalema ettevõtteid, kes soovivad oma külalislahkust edendada.
𝐊𝐞𝐬𝐭𝐮𝐬: 2 päeva: 2. ja 3. mail kell 9.00 -17.00
𝐊𝐨𝐡𝐭: Hiiumaa Arenduskeskus, Tuuru majas II korruse õppeklassis, aadressil Vabrikuväljak 1, Kärdla
𝗢𝘀𝗮𝗹𝗲𝗷𝗮𝘁𝗲 𝗮𝗿𝘃: 15
𝐊𝐨𝐨𝐥𝐢𝐭𝐚𝐣𝐚𝐝:
🔸Olde Hansa restorani pikaaegne juht ja Thomas DISC meetodi konsultant Aile Laansalu,
🔸Eesti Turismi- ja Reisifirmade Liidu asepresident ja turismimaastikul tegev nii välisturiste Eestisse toova reisikorraldaja Via Hansa Eesti juhina kui ka Vihula Mõisa juhatuse liikmena Külli Karing,
🔸Tales of Revali elamustuuride loojad ning giidid Koit-Georg Peterson ja Kaupo Rebane.
𝐎𝐬𝐚𝐥𝐮𝐬𝐭𝐚𝐬𝐮: 40 eurot + km ja Hiiumaa Turismiklastri liikmetele 20 eurot + km
𝐑𝐞𝐠𝐢𝐬𝐭𝐫𝐞𝐞𝐫𝐢𝐝𝐚 𝐬𝐚𝐚𝐛 𝐤𝐮𝐧𝐢 𝟐𝟖.𝐚𝐩𝐫𝐢𝐥𝐥𝐢𝐧𝐢: https://forms.office.com/r/v9tv9aH6f8
Rohkem infot Hiiumaa Arenduskeskuse kodulehel.
Koolituse tulemusel osaleja oskab:
🔵 mõista sügavamalt külalislahkuse olemust;
🔵 kujundada veelgi paremaid külalislahkuse hoiakuid;
🔵 näha Hiiumaa turismivõimalusi läbi külalise silmade;
🔵 luua igast kokkupuutest külalislahke elamuse;
🔵 mõista erinevaid klienditüüpe;
🔵 luua kliendiga väga head ja külalislahket suhet;
🔵 veelgi paremini hoida oma klienditeenindajaid;
🔵 mõista ja kujundada klienditeekonda ja külalislahkust;
🔵 disainida teenindusprotsessi;
🔵 näha konkurente kasulike koostööpartneritena;
🔵 leida ning hoida töökirge ja -sära.
𝐄𝐬𝐢𝐧𝐞𝐣𝐚𝐝:
𝐀𝐢𝐥𝐞 𝐋𝐚𝐚𝐧𝐬𝐚𝐥𝐮 on Olde Hansa restorani pikaaegne juht ja Thomas DISC meetodi konsultant
Aile jagab oma 20-aasta jooksul omandatud teadmisi, oskusi ja kogemusi külalislahkuse vallas. Tema tööks on olnud nullist teenuste ülesse ehitamine, teenindusmeeskondade hoidmine ja koolitamine, teenusekvaliteedi tõstmine ja kliendisuhete hoidmine. Lihtne on luua väärtust, kui sul on käes kuldvõtmekesed, mis loovad nii töötajates kui klientides rahulolu. Just neid kuldvõtmekesi, mis Ailet ei ole kunagi alt vedanud, meiega ta jagabki.
𝐊ü𝐥𝐥𝐢 𝐊𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 on Eesti Turismi- ja Reisifirmade Liidu asepresident ja turismimaastikul tegev nii välisturiste Eestisse toova reisikorraldaja Via Hansa Eesti juhina kui Vihula Mõisa juhatuse liikmena. Külli 20-aastase turismikogemuse pagasis on turistide “meelitamine” Eestisse erinevatelt turgudelt ja neile reisielamuste korraldamine Eesti eri paigus; ning ka Vihula Mõisa välja arendamine lagunenud mõisast tuntud turismitooteks. Külli vaatleb Hiiumaad kui külalislahket sihtkohta ja Hiiumaa turismiettevõtjate praktilisi võimalusi nii rahvusvahelises vaates kui kohalikus vaates.
Tales of Revali elamustuuride giidid 𝐊𝐨𝐢𝐭-𝐆𝐞𝐨𝐫𝐠 𝐏𝐞𝐭𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 ja 𝐊𝐚𝐮𝐩𝐨 𝐑𝐞𝐛𝐚𝐧𝐞 jagavad oma inspireerivat lugu sellest, kuidas nad lõid omanäolise linnatuuri, kus üheks elamusterohkeks tervikuks kokku on saanud jutuvestmine, tänavateater ja traditsiooniline giidindus. Nende tuuride idee on panna külastaja meeli ja kujutlusvõimet kasutades nägema ja tundma, milline võis olla elu Revalis 800 aastat tagasi.
Registreerida saab kuni 28.aprillini: https://forms.office.com/r/v9tv9aH6f8
Miks on külalislahkus oluline?
Külalislahkusel on väga oluline roll külastajate rahulolu, hoiakute ning seeläbi ka ettevõtte ning kogu sihtkoha konkurentsivõime kujundamisel. Külalislahkus võimaldab paremini mõista nii külastajat kui ka oma enda töötajat.
Külalislahkuse arendamine aitab luua veelgi mõnusamat külastajakeskset keskkonda ja muuta oma teenus veelgi meeldivamaks ja nauditavamaks. Seeläbi tõstes nii ettevõtte kui ka sihtkoha kui terviku konkurentsivõimet.
Teenus ei koosne kunagi ainult füüsilisest vaid ka emotsionaalsest väärtusest. Külalislahkus ongi see väärtus, mis paneb kliendid sinust rääkima, taas tulema ja sinu juures rohkem aega veetma.
Kevadel on veel oodata klienditeenindajatele suunatud praktilist koolitust “Külalislahke teeninduse ABC”.
NB! Koolitus toimub grupi täitumisel. Kohtade arv on piiratud. Koolitust pildistatakse.
Koolitus toimub Hiiumaa PATEE projekti raames ning on rahastatud Euroopa Liidu Euroopa Regionaalarengu Fondist.
ℹ️ Koolituse kontaktisik: Siim Piirak, tel 53313304, e-post siim.piirak@hiiumaa.ee
Koolitusele saab registreerida kuni 28.aprillini: https://forms.office.com/r/v9tv9aH6f8
𝐋𝐈𝐈𝐓𝐔 𝐇𝐈𝐈𝐔𝐌𝐀𝐀 𝐓𝐔𝐑𝐈𝐒𝐌𝐈𝐊𝐋𝐀𝐒𝐓𝐑𝐈𝐆𝐀!
Klastriga on oodatud liituma kõik turismiettevõtjad, teenusepakkujad ja muud asjaosalised üle Hiiumaa.
Turismiklastri kohta leiab veel infot ja saad täita liikmeks astumise avalduse siin: https://hiiumaaarenduskeskus.kovtp.ee/turismiklaster

Detailid

Kuupäev:
E, 2. mai
Aeg:
09:00
Kategooria:

Asukoht

Hiiumaa Arenduskeskus
Vabrikuväljak 1
Kärdla, Hiiu maakond 92411 Eesti
+ Google Map

Organiseerija

Hiiumaa Arenduskeskus
Email:
arenduskeskus@hiiumaa.ee
Veebileht:
https://hiiumaaarenduskeskus.kovtp.ee/

NB! Informatsiooni õigsuse eest vastutab sündmuse korraldaja.